יום שישי, 8 במאי 2020

7 דברים שנשים בטוחות לעולם לא יעשו

הכתבה התפרסמה במגזין "הלוחשות לספרים"

נשים בטוחות מאמינות בעצמן, הן יודעות שהן מסוגלות לעבור כל מכשול שיקרה בדרכן ויעמדו בגבורה מול כל צרה, כי הן מזמן הבינו שגם כל כישלון ניתן להפוך להצלחה.

נשים בטוחות ניגשות לכל דבר ועניין בצורה שונה, הן מצליחות לג'נגל בין חייהן המקצועיים לחייהן האישיים, הן מודעות לערך העצמי שלהן ומכירות ביכולתן להתמודד עם כל מצב, וזה כולל כמובן ביטחון עצמי בחדר המיטות, כי ככה זה אצל נשים עצמאיות עם חוסן נפשי ואמונות חזקות (בעיקר בעצמן).

במהלך חיי היכרתי הרבה נשים שחשבו שהקרבה עצמית למען שלום בית כי “ככה הוא אוהב” או “מה אני אעשה?” או "מסכן הוא עובד נוראה קשה אז לא נציק לו..." זה המפתח לחיי זוגיות שקטים ומאושרים והן שכחו מההנאה האישית כדי שהשותפים שלהן יהיו מאושרים יותר, והכל משום שלא הרגישו בטוחות בעצמן לדרוש את מה שרצו, או יותר נכון, את מה שמגיעה להן.

נשים בטוחות המאמינות בעצמן לא יוותרו על כלום, אלא אם כן הן מחליטות אחרת, כי הן קובעות את הכללים.

בעידן של
היום אנו מוקפים במסרים תרבותיים ששוחקים את הביטחון העצמי שלנו, וביטחון עצמי הוא קריטי לחיי מין בריאים. הרבה מדובר על מה אפשר לעשות, מהו פוליטיקלי קורקט, מה אישה יכולה לעשות לשיפור חיי המין שלה ובלה בלה בלה, ואני אומרת לך תאמצי את אלת המין הפנימית שיש בתוכך, תחליטי מה עושה לך טוב ומה לא, מה את מוכנה לעשות בין הסדינים וכמה רחוק את מוכנה להגיע ותזכרי שביטחון עצמי הוא סקסי בטירוף.


הנה 7 דברים שעליהם נשים בטוחות מעולם לא יתפשרו: (7 מיני רבים, אבל זה לפעם אחרת..)

מה שיש זה מה שתקבל
אם לא בא לך להיות חלקה בכל אזורי הגוף כמו ביום היוולדך זו ההחלטה שלך, או לחילופין אם כן בא לך, או להוריד במשקל, להעלות, להגדיל את החזה, לשאוב שומנים, להפוך לאשת ברזל עם שרירים , לעשות פירסינג, לגלח את ראשך, מה שבטוח, רק את מחליטה ואף אחד לא יקבע מה טוב או מה יפה בשבילך, אישה שיודעת מה היא רוצה לא תוותר על הזכות לקבל החלטות על הגוף שלה רק כדי להיות נחשקת או סקסית עבור מישהו אחר.
להתפשר? אולי, לפעמים, אבל רק אם את בוחרת את גבולות הפשרה.

להסתיר את המחמדים שלך
ובהמשך למה שיש… אני כאן ואני פצצה עוצרת נשימה! זה מה שכל אישה בטוחה תגיד לעצמה, את לא תכבי את האור בזמן השתובבות בין הסדינים כי את כל כך אוהבת את מה שמשתקף מהמראה שתרצי להשוויץ מכל מילימטר בגופך כל רגע וכל הזמן. את יודעת בוודאות שכאשר הוא מסתכל עליך הוא רואה שלמות, כי את העברת לו את התחושה שאת כל כך שווה שהוא משוכנע שאת צודקת, כי כשאת מסתכלת על עצמך בעיניים אוהבות, הוא מסתכל עליך באותה האהבה, כך שמה פתאום לכבות אורות? כי האמת שהגוף שלך הוא פלא וכל מי שהתמזל מזלו להיכנס למיטתך מבין למה.

אני טובה במה שאני עושה

את לא דואגת שמשעמם לו/לה אתך, הרי את יודעת מה הוא אוהב ומה עושה לך טוב. גם אם יש לך רק כמה תנוחות מנצחות ועוד לא ניסית להיות יותר מדי הרפתקנית אבל את יודעת שמה שאת עושה לכם הוא טוב ונכון עבורכם, למה שתדאגי? אפשר להיות יוזם או לחדש, אבל לא משנה כמה עצות ינסו למכור לך, כשאת יודעת מה את עושה בין הסדינים, את לא חוששת שחיי המין שלך משעממים כי אם את אוהבת את זה בדרך מסוימת, אז מי אני שאגיד לך מה את צריכה לשנות?

אם זה זורם לך, למה לא?
אישה בטוחה לא תיקח את ההצעות שלו כפגיעה אישית, כאשר הפרטנר שלך מציע לנסות משהו חדש או רומז לך שהוא לא אוהב משהו מסוים שאת עושה, או שלא מתאים להם כמה מהמהלכים שלך, את לא בדיכאון נהפוך הוא , את מתרגשת, כי את מבינה שיש ביניכם תקשורת מצוינת, שהוא מרגיש מספיק בטוח לספר לך על הצרכים המיניים שלו בלי בושה, כי גם הוא יודע שיש לו עסק עם אחת שיודעת ומה שהכי כיף שהדבר הזה דו כיווני.

כשאת אומרת לא, לזה את מתכוונת
ביטויים כמו “אני לא בקטע” או “זה לא עובד בשבילי” הם חלק מהלקסיקון שלך וזה לא כי את לא רוצה לנסות, אלא כי את כבר יודעת שזה לא בשבילך, גם אם בן הזוג מבטיח לך שאיתו זה אחרת, את לא חושבת באותו רגע עליו, אלא על התחושות שאת מעוניינת לחוות ולא משנה כמה הוא ינסה לשכנע אותך, זו לא החוויה שאת רוצה לעבור.
אם הוא לא מקבל “לא” בתור תשובה, זו לא הבעיה שלך, אלא הבעיה שלו, כי בשום צורה אישה בטוחה לא תקבל חוסר כבוד לגבולות שלה.


להרגיש בושה

שתית יותר מדי, לקחת מישהו הביתה ויום למחרת הבנת שבמקום נסיך מצאת צפרדע? טוב, זה קורה, ואת לא ממש מלקה את עצמך על זה, הרי כל ניסיון שעברת בחייך הביא אותך לאישה שאת היום, כל קשר, מגע או מפגש לימדו אותך על מה שאת רוצה ובעיקר על מה שאת לא רוצה. אבל להתבייש? ממש לא.

תוויות יש רק בקופסאות
את הולכת למיטה עם מי שאת רוצה ומתי שאת רוצה, את לא מודאגת שידביקו לך תוויות על רקע מגדר, גוף, העדפות או כל עניין אחר שהחברה חושבת שיכולה לתייג אותך או לקטלג אותך על פיהם, ובתור אישה בטוחה שמבינה כמה היא שווה את לא מודאגת מתוויות אבל גם לא מדביקה תוויות לאף אחת, כי אצלך כבוד האישה קודם לכל, כי אישה לאישה, אחות.
כשאנשים מנסים לבייש אותך על כך שאת נהנית מסקס טוב ומקבלת מבטים שיפוטיים על ההחלטות שלך, כואב לך עליהם, כי את יודעת שהם לא יודעים מה הם מפסידים כי אם נאמר את האמת בגלוי… סקס זה מדהים!

3 תגובות:

  1. היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרד כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת ליבי ללא כל תופעות לוואי. הוא אמר לי מה עלי לעשות, אחרי שזה נעשה, ביומיים הקרובים, אהבתי התקשרה אליי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע שלאחר מכן אהבתי התקשרה אלי להתפלל, אני הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח ומום שאני צריך לומר לכל העולם על האופן שבו ד"ר אלאבה עוזר לי להעניק לב לבי. ד"ר אלאבה הוא מומחה בכל מיני כישופים וקסמים טובים. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי צור קשר עם ד"ר אלאבה בכתובת הדוא"ל הבאה: dralaba3000@gmail.com
    אני מאחל לך את הטוב ביותר

    השבמחק
  2. מזל טוב לכל הצופים ברשת, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי איזבלה איתן, אני בת 40 מישראל. התחתנתי בגיל 31 יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר. אחרי שנה של נישואי התנהגות של בעלי הפכה כל כך מוזרה ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו אני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה בכל כוחי לוודא שבעלי חוזר אלי אבל הכל בלי עזרה, אני בוכה ובוכה מחפש עזרה, דיברתי על זה עם משפחתו אבל לא קיבלתי תשובה. אז החברה הכי טובה שלי אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, היא אמרה לי שהוא אדם מאוד גדול וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין שום קשר שקשור לנושאי אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא אמרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים ב להחזיר את מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או עם הוואטסאפ שלו בטלפון +2349039885856. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי ואני, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור אלי ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הייתי מאוד מופתע, זה כל כך מדהים. לאלוקים תהילת היחסים שלנו קרובה מאוד ושנינו חיים באושר. אם אתה נתקל בבעיה דומה, פנה אליו עכשיו וקבל את הבעיה שלך נפתרת אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  3. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552).......

    השבמחק