יום חמישי, 27 בפברואר 2020

8 סוגי סקס שחייבים לנסות

כשהתחלנו את מסע חיי המין שלנו חשבנו שזה הולך להיות מטורף ונועז כל החיים, שנעשה את זה כל יום, כל היום ושום דבר לא ישנה את זה לא משנה מה.
 

אבל גם אם אתם נשואים או יש לכם בני זוג קבועים קורה שהאופוריה עוברת ככל שהשנים עוברות, ולצערינו חיי המין הופכים לשגרה שאתם מנסים להתאים לסדר היום העמוס שלכם וכך יוצא שאתם מוצאים את עצמכם מקנאים בחברים הרווקים שכל לילה מבלים וחוזרים אליכם עם שלל סיפורים עסיסיים על ההרפתקאות המטורפות שהם חווים.

האמת,  אין צורך להיות
אקרובטים,לקנות אביזרי מין או לנסות יותר מדי קשה לחוויות מעוררות חושים, הכל עניין של גישה וגיוון.


יש אין ספור דרכים להשתגע בין הסדינים (או כל מקום אחר, אני לא שופטת..) ולהימנע מהשגרה וכשהזיקוקים שמייצגים את תחילתה של מערכת יחסים כבים,  כל מה שנדרש זה לתת "טוויסט" קטן וליצור מתח מיני ותשוקה חדשה ושונה.

אם זה המקרה שלכם והתחלתם להשתעמם מאותן תנוחות, אותה שיגרה, אותו הפולחן ואפילו כבר ניסיתם כמה וכמה תנוחות מה"קאמה סוטרה"  ואתם לא יודעים מה עוד לחדש , אז הנה כמה סוגי סקס ששווה  לחוות לפני שיהיה מאוחר מדי (וואאאיי איזה דרמטיות....)
.

אההההה....  ולפני שאתם אומרים זה לא בשבילי... אולי תנסו, לכו תדעו לאן זה יוביל... 

קוויקי

אחד מהיר, כזה על הדרך, עם הבגדים בלי הכנות מיותרות, ואם אתם קצת סולידים לא חייבים ללכת רחוק מדי אפשר בשירותים, ,בכל חדרי הבית, באוטו, ואם אתם קצת יותר נועזים אפשר במעלית, בשירותי המסעדה שהלכתם, בשורה האחרונה בקולנוע, בתא הלבשה בחנות  כשבכל אלה אתם כבר משלבים בין 2 סוגי סקס, גם קוויקי וגם במקום ציבורי כך שזה מרגש כפליים, העיקר שתתכננו כמה שפחות , גורם ההפתעה בין שניכם הוא המפתח.

סקס בחוץ  (Outdoor)
אומרים שפעילות בחוץ פותח  את התיאבון, נכון? אז קחו את העניין הלכה למעשה, תביאו לכם שמיכה, חפשו לכם פינה נחמדה ביער, בים, בהר או כל מקום אחר ותנו לתיאבון שלכם להיפתח, צאו מארבעת הקירות ותתאווררו (גם בגינת הבית הולך) , נסו בבוקר, בין ערביים או בלילה ממש לא משנה, הכי חשוב, תרגישו את החופש.

סקס במים
ים, בריכה או אמבטיה הם מקומות מעולים לחוויה. כמובן שכשקשור לים ולבריכה אתם משלבים גם את סוגי הסקס "בחוץ וקוויקי" והנה לכן טירוף חושים כשהמים הוא הגורם המרכזי המשלים והסקסי.

סקס במקום פומבי
אל תשפטי אנשים שאוהבים את הסוג הזה, יש כאלה שנהנים מהמתח , מהפחד להיתפס וזה מה שמגרה אותם, ולכן, אולי אפשר לנסות ולראות מה מרגישים, הרי כמו שאנחנו אומרים לילדים שלנו, אל תגיד לא לפני שתנסה, אז, הנה לכן.... אל תגידי לא לפני.....
רק שתדעו שאם אתם בין אלה שאכן נהנוים מהסכנה של להיתפס או לא מפריע לכם להתפס אז אולי אתם אוהבים סקס חושפני (אקסהיביציוניסטי)

סקס פראי
לפעמים
הדבר המרגש ביותר הוא לאבד את הראש ולהפוך את הרגע למשהו ראשוני ופראי. לקרוע את הבגדים, לחדור חזק, שריטות ונשיכות בליווי גניחות יהפכו את הסקס לפרוע כשהכל הולך.
ברור לכם שסוגי סקס מעורבים יכולים להיות מטריפים כמו למשל סקס מהיר ועצבני שמשלב בין קוויקי לפראי.

משחק תפקידים

על הנושא כבר דסקסנו בכתבות קודמות אבל הנה תזכורת קטנה, שינוי התפקידים הוא כיף והוא בעצם מתיימר להפוך אותנו לאחרים. אתם יכולים להיות רופאים, חשמלאים, בוקרים, מורים, שוטרים, חשפנים או מה שהדמיון שלכן קובע . יש משהו ב "להיות עם מישהו אחר או להיות מישהו אחר" שמגרה ומאפשר לעשות דברים שכעצמינו לא היינו מעיזים. אבל לא רק תשתמשו בסגנונות לבוש, פאות, איפור, כנסו ושחקו את התפקיד, תמצאו לכן תסריטים, דמיינו, תתפרעו.

טאנטרי
בעזרת תרגול טנטרי מחפשים לחגוג בכל הגוף, להרגיש כל נקבובית, וליהנות מכל ליטוף.
בטנטרה מסבירים שפחות זה יותר
,חסידיו ממליצים לעשות אהבה פעם בחודש כדי לצבור אנרגיה מינית.המפגשים הם ללא מין קונבנציונלי זאת אומרת שלא משתמשים באיברי המין ואין שפיכה.הבסיס הוא בהכנה, בכוחו של מבט, בליטוף, עיסוי ושליטה בנשימה,כשהתוצאה הינה אורגזמה ארוכה ועמוקה.

גורמה (Gourmet)
יש יותר חושני מלתת ביס מלא תשוקה ולהציע לשותף שלנו לאכול ביס בעצמו מידינו או גופינו? הרי אתםי יכולים להפוך למגש סקסי, שימוש באצבעות, מאכלים צבעוניים, יין ואווווופס  מהשולחן למיטה בצעד אחד (עדיף על הרצפה, על המקום אבל כמו שאמרתי קודם, אתם משלבים ע"פ ראות עיניכם.

 

בסופו של דבר, העיקר והכי חשוב, קחו יוזמה, תמציאו את עצמכן מחדש, הרי מי אמר שמה שיש עד עכשיו , זה מה יש? ושיהייה ממש ברור , אני לא נגד שיגרה אני פשוט בעד תשוקה...
אז, למה שלא ננסה דברים חדשים ומרתקים?

ועכשיו בינינו, אף אחד לא שומע..... איזה סוגי סקס ניסיתם כבר?.....

8 תגובות:


  1. אנחנו רטובות וחרמניות ועושות שיחות וידאו סקס בוואצפ, מצלמות סקס בוואצפ, שלחו לנו הודעה אנחנו זמינות:


    נטע 052-8297631 או בטלגרם neta6969


    דנה 055-3386275 או בטלגרם maya69w

    מצלמות סקס, סקס xxx, סקס לייב, סקס בשידור חי, סקס חי, סקס מצלמות, מצלמות סקס חינם, סקס חיות, שידור חי סקס, צאט סקס חינם, סקס בשידור, מצלמות סקס בשידור חי, מצלמות סק, מצלמות סקב,
    מצלמות סקס חי, סקס במצלמה, מצלמות סקס לייב, מצלמותסקס, מצלמות בקס, מצלמות סקס זוגות, וידאו צאט סקס,
    סקסחי, מצלמות סס, סקס מצלמות חינם, מצלמות לייב סקס, מצלמת סכס, מצלמות עירום, nmknu, xex, nmknu,xex, צ'אט מצלמה, אתרי מצלמות סקס, אתר מצלמות סקס, מצלמות סקס בשידור ישיר,
    שידורי מצלמת סקס, מצלמות סקס אנאלי, מצלמות סקס חיות, מצלמות סקס בחינם, הופעות סקס, ישראליות מחכות לך במצלמות סקס, מצלמות צאט וסקס,كاميرات جنس, كاميرات الجنس, Секс камеры,Камеры, секс


    השבמחק
  2. לאפטיל וורקס דרושים עובדים לעבודה מהבית בתחומים: הקלדה, כתיבה, שיווק, סקרים ועוד.
    לפרטים-כנסו:
    https://makingmoneyfromeverything.com/

    השבמחק

  3. אנחנו 3 בנות שעושות שיחות וידאו סקס ומצלמות סקס ומוכרות סרטי סקס פרטיים שלנו בוואצפ:

    מאיה 050-7291168 בסקייפ Mayaa69 או בטלגרם mayaa69

    דנה 055-3386275 או בטלגרם DanaSex

    מורן 055-2664759 ליטל



    השבמחק


  4. אנחנו עושות שיחות סקס בוואצפ מאמי, ומוכרות סרטי סקס שלנו! שלח לנו הודעה מאמי:

    ספיר 055-9310377

    מאיה 050-7291168

    מורן 055-2664759

    השבמחק
  5. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו וילדי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה זקוק ל בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349039885856 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק
  6. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com. אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  7. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  8. ממש מרתק אנו ממשים חלק מהדרכים בעזרת חנות סקס עם מבחר ויברטורים משוכללים

    השבמחק